Az AK26 rappere tartott előadást a hallgatóknak márkaépítésről
Megkezdődött a Reklámpiaci esettanulmányok előadássorozatunk Papp-Váry Árpád, a METU Marketing mesterszak vezetőjének moderálásával. A kurzus különlegessége, hogy az előadók korábban mind itt a METU-n, a korábbi BKF-en végeztek.
Október 2-án Dr. Kertész Mihály jött el hozzánk, akivel a diákok egy olyan brainstorming módszert gyakorolhattak, amit az Ogilvy New York vagy a DDB Budapest ügynökség is használ.
Az AK26 rappere, Giajjenno is a vendégünk volt október 9-én. Vele és Kollár Dániel, volt BKF-es hallgatónkkal beszélgettünk közösen írt könyvük, a Nyughatatlan kapcsán. Szóba került az AK26 márkaépítése, és hogy mivel értek el több tíz milliós nézettséget egyetlen év alatt.
További érdekes előadásokért kövessétek a METU Marketing+ eseménysorozatunkat!
2018. 10. 10.Hírek
Szenior Akadémia indul a Budapesti Metropolitan Egyetemen
A Budapesti Metropolitan Egyetem 2024 novemberében előadássorozato …
A Budapesti Metropolitan Egyetem formatervező alumni-ja lett a BIG SEE Product Design Award 2024 győztese
A Nimue intelligens vízminőség-ellenőrző bója nyerte el a 2 …
Második alkalommal vett részt a METU a Design Week Sepsiszentgyörgyön
Design Week Sepsiszentgyörgy 2024. A Budapesti Metropolitan Egyetem 20 …
A Budapesti Metropolitan Egyetem az EAIE éves konferenciáján: Új Lehetőségek a Nemzetközi Együttműködésben
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) immár második alkalommal k …
A METU az Erasmus Programot ünnepelte a nemzetközi #ERASMUSDAYS rendezvénysorozat részeként
2024 októberében a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) ism&eacut …
A Harvard Business School képviselői látogattak el a METU-ra
Október 19-én a Budapesti Metropolitan Egyetem I. épül …
HunJam 2024
Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyo …
Október 6-ig látogatható Tóth Andrej oktatónk veszprémi kiállítása
Tóth Andrej tervezőgrafikus, képzőművész PLAKÁTOK - 20 év című kiállítása a vesz …