BOROS BOTOND, A GOOGLE MAGYARORSZÁGI MARKETINGVEZETŐJÉNEK TÖRTÉNETE #METUALUMNISTORIES
Frissen indult sorozatunk, a #metuALUMNIstories a METU örökdiákjairól szól, akik értékes gondolataikat, emlékeiket osztják meg az egyetemmel és szakmai történetükkel kapcsolatban. Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanította őket? Hogyan definiálnák a sikert? Milyen kihívásokkal szembesülnek a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálják ezeket leküzdeni? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre ad választ a #metuALUMNIstories. Fogadjátok szeretettel Boros Botond történetét, aki Google Magyarország marketingjét vezeti.
Miért választottad a METU-t?
A kommunikáció és a reklám világa érdekelt, és 2001-ben úgy éreztem, hogy az akkori BKF-en (jelenlegi METU-n) találom meg a számításomat. Állami helyre sikerült bekerülnöm, így nem volt kérdés, hogy elkezdem az első félévet halasztás nélkül. Ebben az időszakban egy kisebb épületben, főiskolai keret között, alacsony létszámmal indult a képzés, ezért szinte mindenki ismert mindenkit.
A METU alatt/után hol helyezkedtél el, mi volt a feladatköröd?
Digitális reklámügynökségi oldalon töltöttem hat évet, ahol főként nemzetközi kampányokon dolgoztam: Coca-Cola, Nestlé Purina, Erste Bank voltak a legnagyobb ügyfeleim. Ezt követően ügyféloldalon helyezkedtem el. 2013-ban Varsóban, a PayPal központban kaptam állást és a CEE piacok új digitális partnerhálózatát építettem. Innen költöztem haza és 2015 óta a Google Magyarország marketingjét vezetem.
Mi okozza számodra a legnagyobb kihívást a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálod leküzdeni?
Az időhiány. Az önfejlesztést nagyon fontosnak tartom, de az embernek jól végig kell gondolnia, hogy milyen irányba induljon el, mert manapság a rendelkezésre álló idő a legnagyobb értékünk. Igyekszem minél több időt tanulással tölteni, technikai készségeket elsajátítani. Szerintem vezetőként is fontos, hogy az ember “hands-on” legyen.
Milyen szupererőt köszönhetsz az egyetemnek? Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanított?
Viszonylag gyorsan megláttam a hazai marketingpiac korlátait, és azt is eldöntöttem, hogy mi az, ami nem érdekel. Így sokkal könnyebb volt abba az irányba haladnom, ami valóban foglalkoztat. A METU annak idején együtt tanult és fejlődött a piaccal és nagy hangsúlyt fektetett a gyakorlatra.
Mi az, ami motivál a nehezebb napokon?
Néha érdemes visszanézni és számot vetni arról, hogy mit értél el az életben.
Számodra mi a siker definíciója?
Önmagamat és másokat fejleszteni. A nap végén csak az számít, hogy mennyire segítettél hozzá embereket a saját potenciáljuk eléréséhez, és mindeközben neked mennyire sikerült ugyanez.
Mit üzennél az alumni társaidnak?
Remélem, hogy mindenki egészséges és szakmailag elérte a céljait.
Mi a kedvenc idézeted?
Be Brave Enough To Suck At Something New (Ismeretlen szerző.)
2021. 09. 24.Hírek
Szenior Akadémia indul a Budapesti Metropolitan Egyetemen
A Budapesti Metropolitan Egyetem 2024 novemberében előadássorozato …
A Budapesti Metropolitan Egyetem formatervező alumni-ja lett a BIG SEE Product Design Award 2024 győztese
A Nimue intelligens vízminőség-ellenőrző bója nyerte el a 2 …
Második alkalommal vett részt a METU a Design Week Sepsiszentgyörgyön
Design Week Sepsiszentgyörgy 2024. A Budapesti Metropolitan Egyetem 20 …
A Budapesti Metropolitan Egyetem az EAIE éves konferenciáján: Új Lehetőségek a Nemzetközi Együttműködésben
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) immár második alkalommal k …
A METU az Erasmus Programot ünnepelte a nemzetközi #ERASMUSDAYS rendezvénysorozat részeként
2024 októberében a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) ism&eacut …
A Harvard Business School képviselői látogattak el a METU-ra
Október 19-én a Budapesti Metropolitan Egyetem I. épül …
HunJam 2024
Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyo …
Október 6-ig látogatható Tóth Andrej oktatónk veszprémi kiállítása
Tóth Andrej tervezőgrafikus, képzőművész PLAKÁTOK - 20 év című kiállítása a vesz …