Megváltoztak a személyes adataim. Hogyan módosíthatom, vagy írhatom át az új adataimat pl. a lakcímemet?
Az e-mail címet, telefonszámot, vagy levelezési/értesítési címet, a Neptunba belépve tudod módosítani a „Saját adatok / Elérhetőségek” vagy Személyes adatokútvonalon, a bankszámlaszámot pedig a „Pénzügyek / Beállítások” menüpontban.
Minden más adat módosítása esetén (pl. név-, vagy állandó lakcímváltozás, személyi igazolvány szám, TAJ szám, adóazonosító szám) személyesen tudsz ügyet intézni. A fent felsorolt adatok módosítása vagy bejelentése a Hallgattói Információs Központ (HIK) személyes ügyfélszolgálatán, nyitvatartási időben lehetséges. A HIK elérhetőségét ezen a linken találod: https://www.metropolitan.hu/ugyintezek
Szeretném bemutatni a nyelvvizsga bizonyítványomat, mi a teendőm ebben az esetben?
Ahhoz, hogy a nyelvtudásodat igazoló bizonyítványodat rögzítsük, továbbra is szükséges a Neptun/Ügyintézés/Kérvények/Nyelvvizsga adatbejelentő kérvény kitöltése. A nyelvvizsga bizonyítvány adatait ellenőrizzük a központi adatbázisban, és helyes adatok esetén érvényesnek tekintjük eljárásainkban, valamint rögzítjük a tanulmányi rendszerben is.
Hogyan tudok hallgatói jogviszony igazolást kérni?
Hallgatói jogviszony igazolást telefonon, írásban vagy személyesen is igényelhetsz. Amennyiben telefonon vagy írásban kéred, 2 munkanapon belül e-mail üzenetben küldjük majd el a részedre. Az eredeti példányt ezt követően tudod átvenni a Hallgatói Információs Központ (HIK) személyes ügyfélszolgálatán. A HIK elérhetőségét ezen a linken találod: https://www.metropolitan.hu/ugyintezek