A virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) a játékokban való megjelenés küszöbén áll, de hamarosan betör a hétköznapjainkba is. Vajon mennyi idő múlva jelennek meg és terjednek el végfelhasználói oldalon a valóság érzékelésünket befolyásoló eszközök? A különleges élményért ma egyre többen fejlesztenek és tökéletesítenek rendszereket (Oculus, Samsung, Sony, Appel, Intel, Crytek, Google, Microsoft). Jelenleg a funkciók kitalálása zajlik, melyeket a technológia majd tökéletesít az innovatív fejlesztésekkel.
Hol tartunk jelenleg? A Metropolitan Lab soron következő eseményén erre keressük a választ.
Időpont: 2016. május 23., hétfő, 17.30 óra
Helyszín: Design Terminál, Záboji B. Péter terem,1051 Budapest, Erzsébet tér 11.
Virtuális- és kiterjesztett valóság - egyre népszerűbb a digitális világ Novum TV, 2016. június 18.
Adventures of Poco Eco, POSSIBLE Games
PROGRAM, ELŐADÓK:
Mészáros Kornél, POSSIBLE Games, vezető fejlesztő
AR vagy VR? Melyiket válasszuk?
Mi a különbség a kiterjesztett valóság és virtuális valóság között? Milyen alkalmazások, illetve játékok működnek AR és VR környezetben és milyen eszközök állnak rendelkezésünkre jelenleg, ha fejleszteni szeretnénk?
Velvárt András, Microsoft MVP (Emerging Experiences: HoloLens, Ink, Cortana, Kinect, Windows development, etc.), Head of Research and Development, 360world: HoloLens
Minden, amit a HoloLensről tudni kell. Mixed Reality vs Augmented Reality, az eszköz szenzorai, képességei és programozása.
iamyank Oculus koncertélmény, POSSIBLE Games
Cardboardra készült autós demó, POSSIBLE Games
A Microsoft HoloLens hivatalos oldala
https://www.youtube.com/watch?v=nA_ji5gLkWc
https://www.youtube.com/watch?v=vmlK3Tzz6OE
Az előadás ingyenes, de a férőhelyek korlátozott száma miatt regisztrációhoz kötött.
A Facebook eseményt ITT találod. Látogass el a LAB Facebook oldalára!