Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 16. országos konferenciája | Budapesti Metropolitan Egyetem

Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 16. országos konferenciája

Új marketing világrend

Időpont: 2010. augusztus 26-27.
Helyszín: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.

A Marketing Oktatók Klubja a Magyar Marketing Szövetség keretein belül működik, a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Bizottságának aktív támogatásával. A klub fő eseménye az éves konferencia - augusztus utolsó hetében a marketinget tanító kollégák két napra összegyűlnek, hogy megosszák egymással oktatási tapasztalataikat, kutatási eredményeiket. 2010-ben a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézete kapta a rendezés megtisztelő feladatát.

Program

2010. augusztus 26. csütörtök

  • 08:30-09:50 - Regisztráció (Körépület bejárat)
  • 10:00-12:00 - Plenáris ülés (Körépület 302)
  • 10:00-10:10 - A résztvevők üdvözlése - Dr. Kiss Pál István CSc, a BKF vezérigazgatója
  • 10:10-10:20 - „Új marketing világrend": A konferencia programjának rövid bemutatása - Dr. Papp-Váry Árpád PhD, a BKF Marketing Intézetének vezetője
  • 10:20-10:45 - A következő évtized marketingjét befolyásoló globális trendek - Dr. habil Rekettye Gábor, az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem egyetemi tanára, az MTA Marketingtudományi Bizottságának elnöke
  • 10:45-11:10 - Marketing és „Greenomics": Lehetőségek a zöldülő gazdaságban, a fenntartható energiagazdálkodás kihívásai - Dr. habil Dinya László CSc, tanszékvezető egyetemi tanár, Károly Róbert Főiskola Gyöngyös / Szegedi Tudományegyetem GTK, a Marketing Oktatók Klubja elnöke
  • 11:10-11:35 - Marketingtudomány a változó világban, avagy régi paradigmák és új kételyek - Dr. habil Józsa László CSc, a Széchenyi Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának dékánja, egyetemi tanár
  • 11:35-11:45 - Az év marketing szakkönyve és folyóiratcikke: az MTA Marketingtudományi Bizottság nívódíjának átadása - Dr. habil Rekettye Gábor, az MTA doktora, a Bizottság elnöke és Dr. habil Simon Judit CSc, a Bizottság titkára
  • 11:45-11:55 - Az Akadémiai Kiadó marketing szakkönyvtára - Dr. habil Veres Zoltán CSc, sorozatszerkesztő és Dr. Fehér Katalin PhD, az Akadémiai Kiadó vezető szerkesztője
  • 11:55-12:00 - A Plenáris ülés lezárása, a nap további programjának ismertetése - Rekettye Gábor ifj., a BKF adjunktusa, a MOK2010 főszervezője
  • 12:00-13:00 - Svédasztalos ebéd (Körépület 001)
  • 13:00-15:00 - Szekcióülések I. (Főépület)
    • Digitális marketing I. (F105 terem)
    • Új fogyasztó, új vásárló I. (F107 terem)
    • Élelmiszermarketing I. (F202 terem)
    • Fenntartható fejlődés (F203 terem)
    • Új fogyasztó, új vásárló II. (F204 terem)
  • 15:00-15:30 - Kávészünet (Körépület 001)
  • 15:30-17:30 - Szekcióülések II. (Főépület)
    • Digitális marketing II. (F105 terem)
    • Szervezetek marketingje és kommunikációja I. (F107 terem)
    • Élelmiszermarketing II. (F202 terem)
    • Szolgáltatásmarketing (F203 terem)
    • Új világrend, nemzetközi marketing (F204 terem)
  • 18:30- Kocsik indulása a vacsora helyszínére (a BKF elől)
  • 19:00- Fogadás (Stefánia Palota és Étterem, Bp. XIV., Stefánia út 34-36.)
  • 19:00-19:15 - Közös fénykép a kertben
  • 19:15- Svédasztalos vacsora korlátlan üdítő-, sör- és borfogyasztással
  • 21:00- Meglepetésprogram
  • 22:00- Zene

2010. augusztus 27. péntek

  • 10:00-12:00 - Szekcióülések III. (Főépület)
    • Új kutatási eszközök (F105 terem)
    • Új fogyasztó, új vásárló III. (F107 terem)
    • Szervezetek marketingje és kommunikációja II. (F202 terem)
    • Új módszertan az oktatásban (F203 terem)
  • 12:00-13:00 - Svédasztalos ebéd (Körépület 001)
  • 13:00 Búcsú

A teljes program és a szekcióbeosztás letöltéséhez kattintson IDE!